LG V-KC902HTQB zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG V-KC902HTQB zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Jim1982Lana 02-03-2011
Geschreven voor: LG V-KC902HTQB zwart

Zuigkracht loopt langzaam weg. Ik denk dat ik van de 2000 Watt misschien nog maar 500 watt over is. Echt een drama. Heb hem nu 2,5 jaar in het bezit. Prijs kwaliteit staat niet recht tegen over elkaar.

Mijn moeder heeft hem kort nadat ik hem heb gekocht ook aangeschaft, zelfde verhaal.

Advies verder kijken naar een betrouwbaardere stofzuiger.

Jes83 14-08-2012

Heb hetzelfde probleem.

Stofzuiger nu ongeveer 2,5jaar geleden gekocht en de zuigkracht was telkens minder.

Nu kan ik die nog wel opzetten, maar na 2seconden krijg ik gelijk het lampje van Power Control die gaat oplichten. Met bijgevolg de stofzuiger die uitvalt (dit zal wel veiligheidssysteem zijn denk ik)

Voor mij nooit geen LG meer!! :-(

Ik zal mij nu een goedkope stofzuiger aanschaffen, misschien dat die het toch iets langer volhoudt.

jalanda 07-12-2010
Geschreven voor: LG V-KC902HTQB zwart

Vandaag Bij Leo van Schaik een stofzuiger gekocht.
Ik heb wolle vloerbedekking en werdt geadviseerd door de vloerbedekking leverancier.
Gekocht gelijk uitgeprobeerd en was verbaasd ongelofelijk , ik voelde mij een viespeuk met mijn altijd zo vertrouwde Miele had dit nooit verwacht maar super advies bij Leo van Schaik Nijmegen gehad